Какво правят 15 EUR във Facebook от

Какво правят 15 EUR във Facebook

И преди сме говори за това, че когато Ви е необходимо можете да промотирате важна за вас публикация с определена сума. Какво обаче да се очаква от това?

Настоящата ситуация

Представете си, че имате фен страница за продажба на дрехи. На нея има 1500 фена. Публикациите ви стигат до средно 6% от тях. Това прави 90-100 човека на публикация.

Ако публикувате в нея три пъти на ден, ще успеете да стигнете до около 200-250 човека (някой постове стигат до един и същи хора).

От тези двеста човека може да направите една продажба - 0,5% успеваемост (това силно зависи от продуктите, качеството на феновете и атрактивността на публикациите).

Надали това ще е достатъчно за вашия бизнес. Можете даже да заключите, че Facebook не е подходящ за продажби.

Не бързайте!

15 EUR

Направете си експеримент да промотирате един от постовете си с 15 EUR. Още когато започнете да го правите Facebook ще ви подскаже, че тази публикаците ще стигне от 20 000 - 30 000 човека. Това са около 100 пъти повече хора отколкото трите ви дневни публикации.

Вариантите за аудитория, пред която да се промотира са два:

  • Феновете на вашата страница и приятелите им;
  • Селектираната от вас целева група.

Втория вариант в по-прецизен и дава възможност за географско ограничение - хора само от Пловдив примерно (ако бизнеса ви е там).

При този експеримент очаквайте много по-различни резултати. Няма да получите 50 пъти повече продажби, както би показала математиката, но поне 10-15 пъти ще получите като увеличение.

Ако продължим примера за продажбата на дрехи и получите 18 поръчки, от които реално се изпълнят 15, ще получите 600 лв. продажби. При разход 30 лв. (15 EUR) това би трябвало да си струва.

Вижте пример за такова промотиране на публикация и реалните резултати от това.

 

Изглежда супер, нали?

Нека пак направим уговорката, че е много важно какво е написано в публикацията, каква е снимката, в кой ден и в колко часа е стартирана, колко е атрактивен продукта и цената му и т.н.

Правилно е това да се прави от хора с опит в онлайн маркетинга, но примера за резултата за достигане на до много хора за 15 EUR е показателен.

След определен брой тестове и оптимизиране, ще можете да си направи бюджет и да разчитате на стабилни продажби всеки ден.

Примера беше с страница за продажба на дрехи, но това може да се приложи и при страница на ресторант или хотел или дори страница за компания продаващи на други фирми.

Ако това ви се струва полезен похват, попълнете формата за да обсъдим конкретно вашия случай.


Сподели в:

Най-новите статии

АнтиБактерикал – хигиена и естетика в един продукт!

Санирай с нас и най-новите продукти на фирма ATRIA – AntiBacterical Spray и Antibacterical боя! Представяме на вашето внимание линия продукти от ново поколение, чиито фокус е антибактериалната защита. Продуктите АнтиБактерикал не само убиват бактериите, но и предотвратяват бъдещото им развитие върху повърхностите. Те са най-доброто решение за трайна защита от бактерии, гъбички и плесени, при това в две лесни стъпки! Първа стъпка – Обработване на стените с AntiBacterical Spray (Антибактерикал Спрей) - хигиенизиращ спрей за стени и тавани с антибактериално и антимухълно действие.

Виж още

Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 1

Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат висока влагоустойчивост и сертифицирана термоизолираща функция, която осезаемо подобрява комфорта в помещенията. Термо декоративната боя Sofia (Софиа)В е най-авангардния продукт в своя сектор. СъчетавайкиВ  естетика и технология, при пълно зачитане на традициите,В В СофиаВ придава на интериора стил и класа,

Виж още

Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 2

Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA True Cementв„ў са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат сертифицирана термоизолираща функция и са изключително подходящи за влажни помещения – бани, басейни, СПА центрове. Nicolе (Никол)В е декоративна мазилка от ново поколение, съчетаваща в себе си естетиката на класическите декоративни мазилка и функции, които те не притежават, а именно - доказан

Виж още

Грундове и бои за селскостопански машини, тежкотоварни автомобили и автобуси

В края на есента приключва земеделската година, строителството на открито спира, а активният туристически сезон е свършил. Време е да се обърне внимание на ремонта и поддръжката на селскостопанската техника, тежкотоварните автомобили, строителните машини и автобуси. Те трябва да бъдат подготвени за новия сезон и няма по-подходящ момент от късната есен и зимата, когато почти или изобщо не се използват. Един от основните проблеми, с който собствениците се сблъскват е ръждата. В борбата с нея на помощ идва преобразувателят на ръжда на италианската фирма Атри. Kemrust (Кемръст) превръща по

Виж още

Саниране и защита на облицовки и настилки от камък

Камъкът е един от най-използваните материали в строителството от векове. Независимо дали говорим за столетна или за най-модернa сграда, дали става въпрос за каменна облицовка на камина или на фасада, той неизменно присъства. Естествените камъни са ефектни и харесвани, но са силно попивни. Попивайки вода и влага те се замърсяват, променят цвета си, по тях се образуват мухъл, лишеи и микроводорасли и постепенно се рушат. За да запазим или възстановим красотата им, те трябва да бъдат подходящо почистени и обработени. С продуктите на италианската фирма Атри дълги години ще се радвате на красотата

Виж още

Открийте ни в Google+