Какво да се направи по сайта за да може Google да го хареса?
Какво да се направи по сайта, за да може Google да го хареса?
Този въпрос си задават много собственици на сайтове и маркетинг мениджъри. Той наистина е много важен и изобщо не бива да се пренебрегва.
Проблемът
Агенциите разработващи сайтовете обикновено се фокусират само върху външния вид и функционалността на сайта. Те много пъти са притиснати от ниската оферирана цена и не могат да си позволят да направят така сайта, за да бъде Google Friendly. Някой от тях се опитват да. го правят, но техните дизайнери и програмисти не са специалисти в оптимизацията на сайтове за търсещи машини и резултата или не е пълен или ефективноста му е ниска.
При оптимизирането на сайта от хора с неголям опит в тази дейност има опастноста да се получи негативен ефект.
Пример: Пренасищането на страницата с ключови думи, води Google до решение, че това е не естетвено и той наказва страницата за т. нар. keyword stuffing.
Защо сайтът ви може да не се харесва от Google?
За разлика от хората, които гледат сайта ви и се наслаждават на снимките или красивите анимации по него Google може да чете само текст. Той не може 'да вижда' снимките, а само тяхното алтернативно описание. Той търси заглавия и подзаглавия за да разбере структурата на сайта. Вашите дизайнери може изобщо да не са слагали такива или да са ги използвали за украсяване на страницата.
Google изчислява и наситеността на ключовите думи в страницата. Вие сигурни ли сте, че във вашата въобще има важните за вас думи. Ако продавате брави написали ли сте тази дума в страницата или сте изброили само моделите. Ако продавате екскурзия до Гърция възможно ли е да сте написали само дестинации като Солун, Халхидики, Тасос и сте забравили да напишете важната дума 'Гърция'?
Какъв е правилния процес
1. Избор на ключови думи
Този процес е не само технически, но и маркетингов. В началото трябва да определите ключовите думи, по които хората биха търсили продуктите ви. Когато имате списъка проверете го с инструмента на Google за ключови думи. Той ще ви подскаже още подходящи. Ще можете да видите каква е конкуренцията и какъв е обема на търсене по тях.
(Професионалния процес е много по-сложен, но и това би ви свършило чудесна работа)
2. Проучване на сайта
След като сте готови с ключовите думи, трябва да проверите, в какво състояние е сайта ви. Можете да го направите с различни безплатни инструменти. С тях ще разберете доколко сайта ви е подготвен за търсачките.
Един такъв инструмент се инсталира върху браузъра ви и дава детайлна информация за него.
Можете да го свалите от тук: http://www.seoquake.com/
3. Промени по сайта
След като сте наясно какво не е наред по страницата ви трябва програмист, които да нанесе съответните корекции.
След като корекциите са направени, трябва време Google да прочете отново сайта ви и да разбере, че той вече е ОК и да възприеме съдържанието му.
Какво следва
Истината е, че това е само първата част от оптимизирането на сайта ви за търсачките. Задължителната, много важна, но само първа. Следва да се създадат връзки от важни сайтове към него за да може Google да разбере, колко високо е оценен той.
Това е тема обаче, която ще разгледаме напред.
Ако това ви се струва трудно, можете да използвате възможността за безплатна оценка на сайта, за да разберете какви ключови думи са правилни за вас и какво е състоянието на сайта ви.
След това може да направим тест с трафик от Google, за да отчетем какво реално може да направи търсачката за вас и след това да направим съответните корекции.
Най-новите статии
Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 2
Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA True Cementв„ў са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат сертифицирана термоизолираща функция и са изключително подходящи за влажни помещения – бани, басейни, СПА центрове. Nicolе (Никол)В е декоративна мазилка от ново поколение, съчетаваща в себе си естетиката на класическите декоративни мазилка и функции, които те не притежават, а именно - доказан
Грундове и бои за селскостопански машини, тежкотоварни автомобили и автобуси
В края на есента приключва земеделската година, строителството на открито спира, а активният туристически сезон е свършил. Време е да се обърне внимание на ремонта и поддръжката на селскостопанската техника, тежкотоварните автомобили, строителните машини и автобуси. Те трябва да бъдат подготвени за новия сезон и няма по-подходящ момент от късната есен и зимата, когато почти или изобщо не се използват. Един от основните проблеми, с който собствениците се сблъскват е ръждата. В борбата с нея на помощ идва преобразувателят на ръжда на италианската фирма Атри. Kemrust (Кемръст) превръща по
Саниране и защита на облицовки и настилки от камък
Камъкът е един от най-използваните материали в строителството от векове. Независимо дали говорим за столетна или за най-модернa сграда, дали става въпрос за каменна облицовка на камина или на фасада, той неизменно присъства. Естествените камъни са ефектни и харесвани, но са силно попивни. Попивайки вода и влага те се замърсяват, променят цвета си, по тях се образуват мухъл, лишеи и микроводорасли и постепенно се рушат. За да запазим или възстановим красотата им, те трябва да бъдат подходящо почистени и обработени. С продуктите на италианската фирма Атри дълги години ще се радвате на красотата
АнтиБактерикал – хигиена и естетика в един продукт!
Санирай с нас и най-новите продукти на фирма ATRIA – AntiBacterical Spray и Antibacterical боя! Представяме на вашето внимание линия продукти от ново поколение, чиито фокус е антибактериалната защита. Продуктите АнтиБактерикал не само убиват бактериите, но и предотвратяват бъдещото им развитие върху повърхностите. Те са най-доброто решение за трайна защита от бактерии, гъбички и плесени, при това в две лесни стъпки! Първа стъпка – Обработване на стените с AntiBacterical Spray (Антибактерикал Спрей) - хигиенизиращ спрей за стени и тавани с антибактериално и антимухълно действие.
Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 1
Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат висока влагоустойчивост и сертифицирана термоизолираща функция, която осезаемо подобрява комфорта в помещенията. Термо декоративната боя Sofia (Софиа)В е най-авангардния продукт в своя сектор. СъчетавайкиВ естетика и технология, при пълно зачитане на традициите,В В СофиаВ придава на интериора стил и класа,