По-големи печалби – кой, как, къде?СТАТИЯ ОТ АРХИВА
Искаме по-големи печалби. Няма да е лошо те да са постоянни, а по-възможност и да се увеличават регулярно. Можем да напишем цял списък в графата със желания, но можем да си позволим този лукс само, ако съседната графа „решение“ също е попълнена. В противен случай рискуваме да заприличаме на дете, което само сърдито тропа с крак.
Познатата тактика „проба - грешка“
Толкова се тръби, че новите технологии изискват нови решения, че въпреки годините опит зад гърба ни, все пак и в нас успява да се промъкне съмнението, че не сме на гребена на вълната. Опитват се да ни убеждават, че класическият процес на продажби вече не работи, а на негово място трябва да се инвестират огромни бюджети, най-често в реклама и други маркетингови инструменти. Чак след като се поопарим от тези нови подходи, се връщаме към класическата схема. Неслучайно се нарича „класическа“ - просто, защото винаги работи! А тя се свежда по семплото „повече продажби – повече печалби“.
По-големи печалби – кой?
Увеличаването на продажбите е желано от всички, но за него най-голяма заслуга имат търговците. Именно в тяхното развитие се крие отговорът, който търсим. По-добрите търговци продават повече, а когато продават повече, фирмата печели повече. Логична и доказала се с времето взаимозависимост, която работи във всяка една сфера.
По-големи печалби – как?
Голямата отговорност вече е паднала върху търговския състав на фирмата. Но успоредно с големите ни очаквания към тях, трябва да расте и отговорността към тяхното развитие, което води до необходимост от качествени търговски обучения. Те им помагат да изградят търговска презентация, която да заинтригува и провокира клиента. А веднъж спечелено едно внимание, е много по-лесно да се стигне до решение за покупка. Търговските обучения изграждат важни умения, за чието отсъствие може би не си даваме сметка... Сигурни ли сме, че екипът ни знае как да преодолява възражения? Успяват ли да правят допълнителни продажби? Дори отговорът да е положителен за някой, то може ли да очакваме един добър кадър да обучи всички останали?
По-големи печалби – къде?
Скептични сме към търговските обучения, защото екипът ни досега е посещавал такива, на които всеки споделя опита си и разсъждава върху казаното от другите. Но обмяната на опит не може да се определи като обучение. Затова търсим място, където търговците да научат нещо ново, което да приложат в работата си. Търсенето ни отвежда до Център за обучение И-Трейнинг ООД. Търговските обучения, които те провеждат имат за цел да изградят добре насочен продажбен подход като подготвят хората за реални бизнес ситуации.
Преди да получим, трябва да дадем. И в бизнеса важи същото правило. Когато влагаме средства в търговски обучения на екипа, получаваме повишаване на работната ефективност, която е полезна за бизнеса ни. А когато той е печеливш, не само ще вървим напред и ще догоним другите, но и ще ги изпреварим!
Най-новите статии
Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 1
Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат висока влагоустойчивост и сертифицирана термоизолираща функция, която осезаемо подобрява комфорта в помещенията. Термо декоративната боя Sofia (Софиа)В е най-авангардния продукт в своя сектор. СъчетавайкиВ естетика и технология, при пълно зачитане на традициите,В В СофиаВ придава на интериора стил и класа,
Саниране и защита на облицовки и настилки от камък
Камъкът е един от най-използваните материали в строителството от векове. Независимо дали говорим за столетна или за най-модернa сграда, дали става въпрос за каменна облицовка на камина или на фасада, той неизменно присъства. Естествените камъни са ефектни и харесвани, но са силно попивни. Попивайки вода и влага те се замърсяват, променят цвета си, по тях се образуват мухъл, лишеи и микроводорасли и постепенно се рушат. За да запазим или възстановим красотата им, те трябва да бъдат подходящо почистени и обработени. С продуктите на италианската фирма Атри дълги години ще се радвате на красотата
Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 2
Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA True Cementв„ў са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат сертифицирана термоизолираща функция и са изключително подходящи за влажни помещения – бани, басейни, СПА центрове. Nicolе (Никол)В е декоративна мазилка от ново поколение, съчетаваща в себе си естетиката на класическите декоративни мазилка и функции, които те не притежават, а именно - доказан
АнтиБактерикал – хигиена и естетика в един продукт!
Санирай с нас и най-новите продукти на фирма ATRIA – AntiBacterical Spray и Antibacterical боя! Представяме на вашето внимание линия продукти от ново поколение, чиито фокус е антибактериалната защита. Продуктите АнтиБактерикал не само убиват бактериите, но и предотвратяват бъдещото им развитие върху повърхностите. Те са най-доброто решение за трайна защита от бактерии, гъбички и плесени, при това в две лесни стъпки! Първа стъпка – Обработване на стените с AntiBacterical Spray (Антибактерикал Спрей) - хигиенизиращ спрей за стени и тавани с антибактериално и антимухълно действие.
Грундове и бои за селскостопански машини, тежкотоварни автомобили и автобуси
В края на есента приключва земеделската година, строителството на открито спира, а активният туристически сезон е свършил. Време е да се обърне внимание на ремонта и поддръжката на селскостопанската техника, тежкотоварните автомобили, строителните машини и автобуси. Те трябва да бъдат подготвени за новия сезон и няма по-подходящ момент от късната есен и зимата, когато почти или изобщо не се използват. Един от основните проблеми, с който собствениците се сблъскват е ръждата. В борбата с нея на помощ идва преобразувателят на ръжда на италианската фирма Атри. Kemrust (Кемръст) превръща по